onsdag 10 april 2013

Fluxa med jordgubb

Jag vill oxå gå ner 10,2 kg på en vecka. Det gjorde Emma i Biggest Looser. Vilken härlig vinst för henne efter att ha jobbat hårt under hela veckan. Det gäller att att vilja men det är inte allt. Man måste ju jobba för det med. Jag vill men jag vet inte hur jag ska göra det. Träna, jag vet, men hur och med vad?

Jag har fått hem flux från Buzzador. Jag är en buzzador vilket innebär att jag får hem produkter som jag ska testa och be mina vänner testa. Sedan får man hemskt gärna berätta vad man tycker för mig och jag förmedlar det vidare. Nu får man även en kod som varje testare får. De ska svara på några frågor och sedan är det klart.

Fluz med jordgbbssmal gick hem hos mina barn. De tyckte det var "godare" att ha den i munnen än den vanliga flux. Det gick smidigare att få dom att ta flux jordgubb i munnen.

Själv så håller jag mig till Listerine. Den är mer stark i sin smak och jag gillar det. Denna flux jordgubb är perfekta för barnen. Bilden som jag har lagt in är den bild som jag tog när jag fick hem paketet. Ingen av barnen ville bli fotograferade när de stod med flux i munnen. Jag kan förstå dom :-)

Idag har jag två barn hemma. Vi ska mysa för fullt. Ha det gott!




 Instagram
Intressant?

1 kommentar:

  1. Är säkert mycket vätska om man går ner så mycket på en vecka, har inte sett programmet.
    Att promenera är en bra träning och äta mindre. Jag följer sen ett bra tag sedan ISO-dieten. Den passar min IBS mage perfekt.
    ha en bra dag och mys med barnen. Ikväll ska jag mysa med Ingrid:) Kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...