söndag 14 april 2013

Hela familjen samlad

Jag såg nu att jag inte har skrivit blogg på några dagar. Tiden går verkligen fort. Jag har haft mion stora somn hemma över helgen. Det har varit roligt. Man träffas inte så ofta numera, men det blir ju så när han bor 30 mil ifrån och han har flickvän och skola.

André kom i fredags och vi gjorde inget speciellt då. Fredrik kom oxå hem i fredags så det blev lite mat och sedan lite gott till TV:n, men det blev en tidig kväll. I går gick vi till graven. André har inte varit dr på ett tag. Vi köpte ett gravljus som vi tände och sedan gick vi till lekplatsen med barnen. De hade roligt. Små som stor ;-) Jag och André gicj upp till Robin på skolan och hälsade på honom. Vi spelade Scrubble på engelska då sonen hade engelska när vi kom Det var roligt :-)

 photo page-25_zps318907b6.jpg
Vi såg på två filmer på kvällen och hade lite chips och godis till det. Idag har vi suttit ute i trädgården och fikat. Första riktiga vårdagen som bjöd på lite värme. Det var så skönt att sitta där ute. Jag skulle behövt att ägna mig åt lite disk och städ i stället men jag tog faktiskt tillfället i akt. Disken stod ju trots allt kvar när jag väl kom in igen.

 photo page2-17_zpse9f11eab.jpg
 photo page-25_zpse3e31bd0.jpg
Sonen åkte hem idag. och det känns redan tomt. Men vi träffas ju snart igen.

Idag blir det att ta resten av dagen som den kommer. Innan jag slutar att skriva mer i detta blogginlägg så påminner jag er läsare om tävlingen som jag har. Man kan vinna en Monster high docka som är värd 299kr. Klicka in er här för att vara med och tävla.

Intressant?

1 kommentar:

  1. Konstigt med den där disken, den försvinner inte här heller:))
    Ni verkar haft en trevlig helg. Roligt med lekplats, där hade jag gärna varit med. Kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...