lördag 6 april 2013

Lekborg i stan

Jag har varit så trött idag. Jag lade mig på soffan efter vi hade ätit mat och det skulle jag aldrig ha gjort för jag somnade till. Nu är man lagom trött kan man säga.

På Liljas här i Borgholm så hade de roligheter för barnen. De hade en hoppborg där barnen gärna var. Tur att det var skönt väder för annars hade man frusit. Igår var det ju så kallt! De har lovat 15 grader varmt nästa helg så vi får hoppas på det.

Nu är det Fångarna på Fortet och sen går det några filmer. Det är väl konstigt., Vissa dagar går det inga filmer alls och sedan helt plötsligt så går det flera stycken på en och samma dag och naturligtvis på samma tid med.

Robin och Stéphanie befinner sig i Kalmar. De är på laser Game och sedan blir det film för dom på fritidsgården. Skönt för dom och komma ut lite på roligheter även dom.



Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...