söndag 7 april 2013

Vill du vinna Monster High dockan?

Tryck på länken ovan för att komma till tävlingen.


Missa inte min tävling där man kan vinna en docka Monster High värd 299:- Jag kommer att ta ut två vinnare.

Idag är det söndag och jag ska bara ta dagen som den kommer. sista dagen innan skolan börjar igen och jag tänker ta tillvara på den på bästa sätt.

Vi såg Fångarna på Fortet igår och sen såg jag halva filmen av Svinalängorna. Jag såg inte början men halva filmen från slutet såg jag. Den är sorglig och man blir ju smått deprimerad av att se den, men den var bra.

Jag läste att två hade blivit skadade i en lägenhetsbrand i Luleå. Min värsta mardröm är att det ska börja brinna i huset. Det måste vara en hemsk upplevelse att vara i ett brinnande hus. Fy farao. Det gick bra denna gången tack och lov.

Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...