tisdag 23 april 2013

Vinn valfritt halsband

Små pojkarna ska egentligen lägga sig men de får vara uppe en liten stund till. Jag vill inte gå in och bryta deras diskussion. De spelar och är förmodligen i samma lag för det är High Five i tid och otid

De har varit så duktiga på att lägga sig om kvällarna fast det har varit ljust ute så det ska de ha beröm för, vilket de även har fått.

Idag har det regnat och varit grått. Tråkigt men det är ju så vårvädret oftast ser ut i början. De får gärna regna hela veckan bara det är fint väder på lördag. Då ska min stora dotter Stéphanie ta konfirmationen. Flickorna har bakat i kväll. Stéphanie ville baka till konfirmationen så det blev tre olika kakor. Hon äter inte grädde så det blir ingen tårta. Det blir kakor och bakelser i stället.

Jag har gjort några halsband idag. Man kan vinna ett valfri i en tävling som jag nu har på min fansida på Facebook. Är ni intresserade så gå gärna in dit och kika.


Nu ska jag skicka barnen i säng och sedan ska jag ta det lugnt en liten stund. Sedan blir det sängen. Ha en fin kväll. God natt och sov gott.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Intressant?

2 kommentarer:

  1. Duktiga och fina barn du har. Skönt sen när det blir sommarlov o dom kan vara uppe längre och både dom och ni vuxna vet att man får sovmorgon.
    Så mysigt med sommarkvällarna...
    Fina halsband.
    Natti natti...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Visst är dom duktiga. Ja jag ser fram emot sovmorgon :-) Tiden springer iväg nu och de slutar snart. Vart tar tiden vägen egentligen?

      Ha en fin dag min vän

      Kram kram

      Radera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...