onsdag 29 maj 2013

Promenad i vår vackra natur

Jag var ute i min ensamhet och promenerade. Det var så skönt. Underbart väder och fåglarna kvittrade. Det blev en tur på 4,5. Kanske inte så långt men alltid en början. Det var skönt i alla fall. Jag tog några bilder på vägen. Vi har en vacker natur och det är skönt att få vara nära den ibland.






När jag kom hem efter promenaden så såg jag Pontus hjälpa sin pappa med att tvätta bilen. Han var så stolt som fick hjälpa till.


Jag har en mycket kreativ dotter. Beatrice gjorde ett rum i en kartong. Hon gjorde en skolbänk där en laptop stod. Famför bänken fanns en stol. Rummet blev jättefin med både säng och garderob. 


Intressant?

1 kommentar:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...