lördag 4 maj 2013

Wakakuu.com

Jag är långt ifrån en modetjej man kan komma. Jag gillar kläder, men det är för att jag trivs i dom och inte för att de är i modet och kostar en massa pengar. När jag handlar så se rjag först om det kan vara ett plagg för mig. Sedan kollar jag i och för sig priset, men det är för att jag gärna vill ha råd med kläder som jag sedan testar. Tänk om man vill ha det men helt plötsligt inte har råd. Lite tråkigt läge.

Fast jag inte är någon modetjej på det sättet så tittar jag ibland gärna på kläder på internet. Vissa vill man ha bara för att de är snygga men priserna passar inte min plånbok tyvärr. Jag hamnade på Wakakuu och de har ju en hel del kläder som var supersnygga, men det var priserna med. Det är inga kläder som passar min tunna plånbok. Men att titta kostar ju inget :-)

Jag har plockat ihop lite som jag kan tänka mig att hga på mig. Jag tyckte dom var snygga. Jag är en tjej som gärna går med linne och shorts till sommaren. Sedan en mjuk sko till det. Skulle jag handla i denna affär så hade jag köpt detta som finns på bilden.



Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...