lördag 1 juni 2013

Ninja Turtels

Kommer ni ihåg Ninja Turtels? Jag gör. Jag var 18 år och jobbade på dagis. En kille som gick där var då sex år gammal och var otroligt intresserad av Ninja Turtles. Han var otrolig på att rita med och det blev många Turtelsteckningar. Jag lärde mig att rita dom och det blev en hel del Donatelloteckningar.


De var populära då och de är populära nu. Vissa leksaker går aldrig ur tiden. Eller så föds de upp på nytt. Det är roligt att barnen tycker dom fortfarande är roliga. De är ju fyra stycken och alltid finns det någon som gillar någon av dom.

Jag vet att mina små killar kommer att älska dom :-)



Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...