lördag 6 juli 2013

Westerbergs.com och deras massagebadkar :-)

Man känner sig lite sliten efter en arbetsdag och en hel dag i solen. När jag bodde i lägenhet så hade jag först ett badkar. Det var så skönt och bara lägga sig ner och bara njuta av lugnet. Här har vi dusch. Det kan också vara skönt att ta en varm dusch men jag saknar ändå ett badkar. Jag hade nästan kunnat göra vad som helst för att få ett badrum med badkar.

Jag hamnade på westerbergs.com och det första man såg där var texten: badrum med massagebadkar, vägen till inre harmoni?

Tänk er att ha ett badkar med massage? Det skulle jag ha gett allt för att få. Nästan i alla fall. Nej jag saknar verkligen ett badkar och då vi inte har så stor plats här hemma så kan vi inte installera ett heller. Men att titta på vad som finns kan  man ju göra ändå :-)

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...