onsdag 31 juli 2013

Mina omdömen

 
Mysig församling och bra och tillmötesgående personal
 
 
 
 
Super. Hade kalas här för barnen o det var super.
 
 
 
 
Många fina saker till bra priser.
 
 
 

Får bra med information här och man kan vända sig till dom om man vill ha mer information. De tar sig tid för kunderna.


Bra personal som kan sina saker. Känns tryggt att gå hit


Bra sortiment och de har en bra uppdelning på sina produkter


Trivsamt badhus. Barnen har roligt och det blev bra nu när de har byggt ut


Min stora son gick här och det var en bra skola, men jag tyckte att barnen inte hade så mycket att göra på sina raster


Här hade jag två av mina barn och de trivdes som fisken i vattnet. Bra personal och en bra byggnad


Jag flyttade mina två barn från Alebo till Bergabo när vi flyttade. Det var en bra övergång och personalen var bra.


Stor kommun med många arbetare. tycker att de har en bra uppdelning på arbetarna men det är inte lätt att hitta i byggnaden


Här gick jag när jag gick min utbildning. Skolan är stor och bra och lokalerna var bra men kan nog bli bättre.


Här gick min son i förste klass och det var en bra skola men jag tycker att de hade en liten skolgård. Personalen var bra.


Här har man varit ett par gånger. Tycker att de har ett bra klädsortiment och priserna är bra mestadels.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...