onsdag 28 augusti 2013

Barnrummet.se


Har ni varit inne på Barnrummet.se? Jag hamnade där och föll för den första bilden man fick se när man kom in. Ett barnrum med Cars. Det skulle jag vilja ha till mina två minste söner. De hade blivit överlyckliga om de hade fått en säng med Spindelmannen. De hade 'ven sängar för små flickor men min minste flicka är snart  år. Jag tror inte hon är så intresserad av en säng med prinsessa ;-)

Jag kikade igenom lite grann och fann häftiga lampor som passar till ett barnrum. Lampor med just bilarna men även med Smurfarna. Jag älskar ju Smurfarna så jag hade mycket väl kunnat köpa den till mig själv, om inget annat så tycker ju faktiskt min femåring om Smurfarna.

Det finns kläder och häftiga stövlar. Jag ska kika närmare på dom för de kostade bara 199 kr. Det är som många andra ställen men dessa var med bilarna (cars) på. Min minsting tycker om den tecknade serien. De har inredning och leksaker med. Ta gärna en titt in för det finns massor med fina saker där. Ett litet tips bara.

Nu ska jag äta middag och sedan blir det att kika igenom Barnrummet.se och deras sortiment ännu en gång.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...