torsdag 1 augusti 2013

Den bloggande sjubarnsmamman

Idag var det en artikel i Östran, tidningen som vi har här. Den bloggande sjubarnsmamman heter artikeln. När jag läste den så tänkte jag tillbaka på den tiden jag började blogga här på Blogger. Jag tror att det var 2008 men jag började inte skriva ordentligt förrän 2009.  Det har blivit några inlägg sedan dess.

När jag började blogga så var det mest för att skriva av mig. I början gick det knackligt för jag visste inte vad jag skulle skriva, men efter ett tag så gick det bättre. Nu har jag skrivit över 3500 inlägg och det är ju en del. Det har varit roligt att driva denna bloggen och det har varit jättekul att ni har tittat in och följt mig och familjen. Många gånger har jag dock undrat vad det är som gör att det är roligt att läsa min blogg :-)

Det har i alla fall varit roligt att ha er tittandes förbi :-)



Intressant?

1 kommentar:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...