torsdag 26 september 2013

Barnrummet.se

Det känns som en fredag fast det bara är en torsdag. Men det spelar ingen roll, veckan går mot sitt slut i alla fall.  Vi får gäster till helgen så vi har fått rumstera om i barnens rum så att vi kan få plats med alla. Jag har letat efter förvaring som ser roliga ut samtidigt som de har en bra funktion.

Barnrummet.se har några fina lådor som har en bra förvaring samt som ser fint och roligt ut för barnen. Det finns flera olika figurer så det passar ju alltid någon. Mina två små killar älskar ju spindelmannen så den lådan hade ju varit perfekt för dom. Min brorson älskar Bilarna så den lådan kanske blir att ge honom i julklapp.

Jag hade ju kunnat slå in julklapparna och lägga dom i förvaringslådan och sedan slagit in den i presentpapper. Det blir en massa paket att öppna och det är ju det barnen älskar som mest. Min favorit är faktiskt den med Hello kitty. Den är inte i rosa och det är ju det bästa, men sedan är bilderna så söta på den.

Vilken är din favorit?




Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...