onsdag 18 september 2013

Design och sökmotoroptimering

Webbyrå Stockholm är en sida som handlar om design på hemsidor. Jag har ju min egna blogg och vill ha en snygg design och funderar på att ändra om lite på bloggen. De har inte bara om design och utseende utan de kan även det här med sökmotoroptimering. Det tycker jag är intressant faktiskt.

Det skulle vara bra att veta lite om det faktiskt för har man en blogg öppen för allmänheten så vill man ju på något sätt bli sedd ute i cybervärlden. Designen gör mycket för att få behålla sina läsare. Kommer man som ny läsare in på en blogg som inte har någon tilltalande design då går man bara vidare. Men tilltalar designen mig så stannar jag oftast kvar faktiskt.

Jag har sådan lust att ändra om på min egen blogg men jag vet inte hur jag vill ha det. Än ska jag kanske skriva för jag hoppas ju på att få inspiration. Vad tycker ni själva om design på hemsidor? Ska den vara på något speciellt sätt eller spelar det ingen roll? Webbyrå i Stockholm

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...