tisdag 3 september 2013

Sparhotell.se

Jag vann en upplevelse som finns i Stockholm, Malmö och i Göteborg. Snart ska det bli dags att få uppleva det. Först tänkte jag Stockholm men det blir nog Göteborg faktiskt. Det som är orsaken till det är Sparhotell.se Jag var inne där och kikade och såg hur fina rummen de hade. Ska jag bo på hotell så vill jag bli bortskämd :-)

Det är inte ofta jag har bott på hotell men visst har det hänt. Jag tycker det är avslappnande att bo på hotell, speciellt med att man slipper städa. Det är ju en klar fördel. Sedan är det frukostbuffén som många hotell erbjuder. Jag älskar dessa frukostar som man får.

Sängarna brukar också vara en klar fördel. Jag tror inte att jag har hamnat i en säng på ett hotell som varit oskön faktiskt. Täckena brukar vara supersköna att linda sig omkring och kuddarna är mjuka och goa.

Brukar du bo på hotell? Vad är det viktigaste för dig när du bokar ett hotellrum? det första jag tittar efter är faktiskt om de har frukostbuffé :-)

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...