onsdag 2 oktober 2013

Aromadoft med en snigel

Idag har jag varit hos sjukgymnasten. Hon kikade och klämde överallt och ont gjorde det. Bra i och för sig för då kan de se vart jag har ont någonstans. Fast jag hade ont så tog jag och Maria en promenad till Björkviken och tittade på en lägenhet. Den var jättefin. Ljus och ett mycket bra område verkar det som. Det bästa av allt var att det fanns en lekplats precis utanför.

När jag gick hem så fick jag så ont i min höft så jag önskade jag hade ett badkar så jag kunde få ta ett bad. Gärna varmt så man fick massage på de ömma musklerna. Jag kikade runt på internet och hamnade på Amorspilar.se. Det är en sajt som säljer diverse sexleksaker men det är inte allt de säljer. Det som jag blev intresserad av var deras lille aromasten Snigel.

Jag vet inte hur jag kom in där men jag hamnade där och såg denna lilla snigel. Så söt. Det är en aromasten som är formad som en snigel och som är perfekt för de små utrymmena. Man kan ha den i barnkammaren, i bilen och bredvid sängen. Den är enkel att använda med. Man droppar bara en droppe av aroma-oljan direkt på stenen så friger den sedan ut doften.

En sådan skulle man ju kunna ge bort i julklapp. Den hade nog blivit uppskattade av dom som inte vill använda sig av doftljus. Jag tillhör den skaran som älskar ljus men som har väldigt stor respekt för levande ljus. Jag är rädd för att det ska börja brinna. Denna lilla snigel hade passat perfekt i mitt hem i alla fall för då får jag en väldoftande rum fast jag inte använder mig av levande ljus.


Ja ja, jag får se hur jag gör. Nu ska jag natta barn så jag säger god natt och sov gott.  

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...