onsdag 25 mars 2009

Billiga resor

En resa till london till absolut lägsta pris.

Det kan vara svårt att hitta resor som passar ens plånbok, men nu kan man få en drömsemester för en billig peng, och det är väl aldrig helt fel.

Det finns många bra hotell jorden runt. De har räknat upp dom till 141 st.

Man kan bo på lyxhotell för halva priset.

Min drömsemester går till Hawaii. Jag undrar om man kan hitta en resa dit för halva priset samt ett hotell som är fint att bo i för en billig peng. Kanske bud på att söka efter det på nätet nu då?

Venedig är oxå ett resmål som jag hade kunnat tänka mig...eller varför inte Island?

Vart går din drömsemester till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...