torsdag 26 mars 2009

glasKyckling med currysås?

Glas i kyckling har hittats i hela landet.

De tror att det är ett sabotage. Det är inte bara en leverantör som råkat ut för glas i kycklingen utan det är fler. Leverantören Lagerbergs har de oxå hittat glasbitar i kycklingen.

Hos Kronfågel står alltid avlasningsdörren öppen och det är ju inte så smart kanske.

Förstår inte hur folk tänker...om det nu är ett sabotage menar jag. Att bara komma på tanken att få in glasbitar i kycklingarna.

Det kan gå väldigt illa för de som äter.

Mer kyckling dras tillbaka nu efter nya larm. Nu har de tagit tillbaka 500 ton

500 ton är mycket. De började med 107 ton. Vart ska det sluta?

De har ingen misstänkt. Någon måste ju vara skyldig...om det nu är ett sabotage.

Frågan är om man vågar äta av den sortens kyckling mer?!

Jag älskar kyckling men jag kommer nog vara lite observant den första tiden. Jag vet att de har dragit in kycklingen men man vet aldrig om de har missat något...liten chans att jag skulle få den men man vet aldrig.

Paranoid? Jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...