torsdag 26 mars 2009

Johannes Brost

Johannes Brost har visst retat gallfeber på några andra kändisar. han o ett gäng kändisar hade åkt till Tokyo för att spela in ett tv-program o vägen dit så blev det lite osämja mellan Johannes och Anna Book.

Marie Piccasso var väl rätt så skonad från Johannes uttalande men han hade visst varit lite oförskämd.

Johannes skulle hålla sig ifrån Anna Book för hon var lite känslig tyckte han.

Johannes tillhör mina favoriter. Jag kommer i håg en fars som spelades på tv för flera år sen..."är du inte riktigt fisk" hette den. Nina Gunke och Mona Seilitz var oxå med i samma fars. Den var helt underbar.

Kan iofs tänka mig att han inte har varit rent för renhårig i munnen....

Vill ni läsa mer om Johannes? Tryck HÄR.

2 kommentarer:

  1. jag brukaDE gilla Johannes men det han sa till Anna Book är OFÖRLÅTLIGT, vuxna karl som beter sig som ett äkta barnsligt svin. Jag har också övervikt och som Anna Book har jag också gjort en Gastric bypass operation. Brost är ett jävla skit som inte verkar ha en enda hjärncell rätt när han påstår att hon är känslig, va fan är han då- ett jävla pucko som inte verkar ha några som helst vett eller veta hur man ska uppföra sig. Tror inte Japanerna tycker att jordbävningar är nått att skämta om heller!

    Fy fan för sånt skit! är det nått tvprogrammet skulle göra är att kräva en offentlig ursäkt från Brostpuckot för både till landet OCH Anna Book!

    //Orcid

    SvaraRadera
  2. Jag har inte hört det han sa men läste i tidningen att han hade varit oförskämd.

    Det är inget fel i att vara överviktig. Man är lika mycket värd för det.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...