måndag 16 mars 2009

Nya prövningar

En ny dag...ny vecka och nya prövningar. Vi hade lite sovmorgon här idag. Barnen har studiedag idag o i morgon. De små barnen vill till dagmamman så de ska dit. Jag slipper jobba med dåligt samvete...*skönt*...

Jag har läst aftonbladet på nätet. Brukar göra det lite i omgångar om dagen. Sitta i lugn o ro o läsa en tidning vid köksbordet går inte.

Krisen har drabbat Gordon Ramsey. Det går inte så bra för den elaka kocken tydligen. Tjänar man på att vara elak?

Jag brukar se på hans program och han är ju verkligen elak i munnen men han är ändå rolig o titta på.

En ny drog säljs på nätet. Mefedron heter den. HUR kan folk bara sälja droger överhuvudtaget? Lite vett mellan öronen borde dom väl ändå ha?! Pengar kan verkligen locka med mycket!

En 14 åring dog på planen. Pojken hade spelat i 35 min när det tragiska hände. Han föll ihop i en vanlig närkamp

R.I.P

Skänker mina tankar till pojkens familj.

Igår var vi riktigt flitiga här hemma. Halva tvättstugan fick vi i ordning och vi slängde ut en hel del som bara står i vägen här hemma. Vårt nya toalettskåp satte vi upp igår o toaletten blev såååå stor med en enda gång. Att ett skåp kan göra så mycket?!

Ha en fin dag!

Ska snart göra mig i ordning o åka till jobbet.

4 kommentarer:

  1. Go morron i stugan. Såg oxå det md Gordon, gillar hans program stenhårt. Tycker han är bra. Ha en härlig dag på er. Kraaam Tollan

    SvaraRadera
  2. Du gillar att läsa allt om debatter ser jag ju, hihi, bra, då blir man klok men det är du ju redan, ha en bra måndag nu gumman, kramen på dig

    SvaraRadera
  3. Jag jag läser gärna debatter...*ler*... Kram på er som har kommenterat min blogg. Roligt o höra vad ni tycker. KRAM!

    SvaraRadera
  4. Hej där,
    Roligt att hitta ännu en 7 barns mamma. Själv har jag 7 barn och hittills 5 barnbarn. Mina är födda 73,75,77,78,82,83 och 87. 6 flickor och 1 pojke, fast pojken är nummer 2 så det var inte därför vi fick så många :-) Jag har bloggat ganska länge, finns här http://maggiesvenska.blogspot.com/
    Hälsningar
    Grandma Maggie

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...