onsdag 13 maj 2009

Utmärkelse

Stolta jag har fått en utmärkelse av tonårsmorsa.

TACK
Själv skickar jag den vidare till
cpmamman --- en mamma som jag beundrar
trebarnsmamman ---jag bara älskar hennes blogg
Kristina ---en kvinna som haft det svårt
Karins värld ---en blogg som jag inte missar
wtfdcom ---en blogg som jag läser dagligen
Skicka gärna utmärkelsen vidare!
Stora kramar till er alla som läser.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se



4 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket, det här var en av de tuffaste jag sett :)

    Ska anta mig detta när jag kommer hem :) Tack

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket för utmärkelsen. Jag lovar att jag faktiskt behövde den nu. Tack igen. Ska lägga in den på min blogg och nominera ngr jag också :-)

    SvaraRadera
  3. Åh tack...vad glad jag blev för denna (h)ärliga utmärkelse :)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack, skall genast klistra in den. Har aldrig sett dessa innan(tror jag). Men det är en rolig grej ju:)
    Kram
    Kristina

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...