fredag 12 juni 2009

Avslutning

Lilla huset på prärien är en serie som jag har följt flera ggr då den gick.

Laura Ingalls (Melissa Gilbert)och hennes storasyster Mary Ingalls (Melissa Sue Anderson) följde man vecka efter vecka.

Så här ser de ut idag

Melissa Gilbert (Laura)

Melissa Sue Anderson

Idag har det varit skolavslutning. Tre timmar har jag suttit i kyrkan o fått välsignelse. Först gick tvillingarna ut, sen Stéphanie och till sist Robin. Det var jättefint o barnen var så fina!

Robin har spelat match i kväll. Han stod i mål o räddade många. Han släppte in två men motståndarlaget släppte in tre så Borgholm vann!

Nu sitter jag här efter att ha ätit en pizza. Ska snart gå upp o se en bra film tänkte jag. Hopaps ni haft en fin dag. Trots att det har regnat här så har vi haft det bra. Kram o ha en fin kväll!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se


2 kommentarer:

  1. Ja lilla huset såg jag också många ggr, den serien var superbra, ja barna hade avslutning igår, dom hade tur med vädret också, ha en trevlig helg nu, kram

    SvaraRadera
  2. jag älskade också lilla huset på prärien. Såg alla avsnitt, läste alla böcker och önskade att min pappa var som deras :-)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...