torsdag 20 augusti 2009

Bloggtema - Pengar

Veckans bloggtema är Pengar. Mina tankar om pengar är att det är något som vi måste ha för att kunna leva. Man klarar sig inte utan pengar. Man måste ha tak över huvudet, mat på bordet och kläder att ha på sig. Allt kostar.

Men pengar för mig är inte rikedom. Oavsett hur mycket pengar jag än hade haft så sitter inte min rikedom i pengar utan den sitter i min familj.

Pengar kan vara roligt att ha. Iaf om man ska någonstans,men framförallt nödvändigt men pengar kan oxå vara ledsamt och urtråkigt. Myntet har två sidor.

Pengar är bara något som är nödvändigt ont.

Vill ni läsa andras tankar om pengar? Gå då in HÄR


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...