måndag 3 augusti 2009

Bloggtema - Sex

Veckans bloggtema är sex. Det finns dom som lägger upp bilder o filmer på nätet o visar det för allmänheten. Sex är något privat o inget som man visar upp. Kanske är jag gammalmodig av mig, iaf så kan det kännas så när man hör på några av dagens ungdomar.

Många tävlar om hur många de haft och hur många de kan få. För mig är sex och kärlek samma sak. Skulle aldrig ha sex med någon som jag inte älskar.

Sex är en privat sak. Det tar även emot lite om jag ska vara ärlig att skriva om det. Inte för att det kanske egentligen är fel att göra det utan just för att jag tycker det är en väldigt privat sak.

Alla tycker vi olika. Beror det på uppväxt? Uppfostran? Upplevelser?

Samtidigt som jag tycker att det är privat så tycker jag att det ska vara upp till var o en att göra som den vill, så länge ingen tar skada av det!


Läs även andra bloggares åsikter om ,



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

3 kommentarer:

  1. Hej har varit lat och skriva här, läst ibland dina bloggar, men nu skärpning från min sida, fniss, ja du sex är privat tycker jag, det är något som är fint mellan mannen och kvinnan, tycker man inte ska lägga ut det på nätet, ha det gott nu, kram

    SvaraRadera
  2. Du och jag tycker ganska lila om sex. Jag har inte fått ihop nåt inlägg om veckans tema ännu. Hr liksom inget spännande att lägga till.

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentarer. Skönt o veta att man inte är ensam om den inställningen :-)

    Gunilla...jag hade inbget spännande själv att tillägga men det är roligt o komma med sin åsikt ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...