söndag 23 augusti 2009

Söndag med sol

Jag hade ju tänkt att byta blogg. Har varit runt o kollat lite men jag är lite trögg när det gäller bloggverktygen. Wordpress fick jag ett råd om o det verkar hur bra som helst men jag förstod inte mycket om det om jag ska vara ärlig.

Kan bero på att jag har svårt att koncentrera mig just nu. Det har varit mycket i några månader nu o hjärnan är speedad. Mycket folk på ön o mycket jobb i affären. Semester snart hade inte varit helt fel.

Pontus o Hampus har börjat igen hos dagmamman o nästa vecka börjar de st0ra barnen i skolan. Sen är man in i de gamla gängorna igen. Längtar dit faktist. Det är bättre med fasta rutiner hela tiden.

Idag är det söndag. Hela dagen med t.o.m. Inga planer alls men jag skulle vilja ta barnen o gå ut en runda i skogen med. Ta en fikakorg med oss o bara njuta av den underbara naturen, men vi får se. Mycket man måste hinna med innan dess med.

Ha en bra dag så länge!


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

1 kommentar:

  1. Jag har bloggat på lite olika ställen och jag måste nog säga att jag gillar wordpress bäst!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...