söndag 13 september 2009

Fotbollsmatcher

Det är så typiskt. Det har varit fint dom senaste dagarna men jag har inte vågat hänga ut min tvätt för det har varit lurt med vädret. Det har dock hålt sig så jag hängde ut min tvätt igår för att torka i solen. Vad händer? Jo det regnar hela natten.

Benjamin är iväg nu.Han ska spela sin första match idag. Inte bara en utan det blir tre. Han var så stolt så. Det ska vara prisutdelning oxå så det ska bli spännande o se när han kommer hem. Tyvärr kan vi inte åka med o titta då det bara är jag o barnen hemma idag.

Robin ska spela match i eftermiddag. Bortamatch även där. Hade dom spelat hemma både han o Benjamin så hade jag kunnat komma o titta. Nu vet man inte hur det blir med vädret iofs men jag hoppas för barnen skull att det klarnar upp.

Ska göra kroppkakor idag hade jag tänkt. Ett tag sen sist. Tror det var på mors dag jag lagade det sist. Ska bli gott.



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...