fredag 11 september 2009

JAG vann!!!

WOW!...Jag vann tävlingen om ett smycke hos Design MiNiMi . TACK! Så glad jag blev. Sällan jag vinner så det var riktigt roligt.

Idag har jag varit o tittat på när sonen spelade fotbollsmatch. Det börjar bli riktigt kyligt nu på kvällarna och det blir mörkt tidigt. Hösten har verkligen kommit men det var ändå fint o varmt under dagen.

Det är helg o vi ska vara hemma o ta det lugnt. Har en del o göra hemma så tiden kommer att gå iaf. Robin har match igen på söndag o Benjamin ska på fotbollsdag. De ska spela 3 matcher. Naturligtvis är det bortamatcher så jag kan inte komma o titta. Fredrik är inte hemma på halva dagen heller.

Jag har huvudvärk så jag ska ta alvedon o sen gå o natta kudden. Hoppas ni får en fortsatt fin kväll!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...