fredag 30 oktober 2009

Danmarksresans bilder

Det går inte att ladda upp några bilder i kväll. Är det problem med bloggers verktyg eller? Iaf så får jag försöka igen i morgon.

Idol är nu slut o Erika fick åka hem. Ska jag vara ärlig så ville jag att hon skulle åka hem, men det är för att det är något med henne som jag inte kan med. *förslåt*. Däremot så tyckte jag ändå att Eddie skulle få åka hem om man skulle välja mellan dessa två som man fick göra i kväll. Han var mycket sämre än Erika.

Rabih tyckte jag annars skulle åka hem men han satt ju säkert...otroligt nog. Han var däremot väldigt duktig då de hade Michael Jackson tema.

Nu ska jag natta min kudde. Ni som är vakna än ha en fin kväll. Ni andra som ska lägga er får sova så gott!



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

1 kommentar:

  1. Jag kollar bara på idol i början när folk sjunger så illa o gör bort sig =)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...