torsdag 8 oktober 2009

Joggingrunda

Citat: Jan Björklund gör nu officiellt tummen upp för att betygsätta elever i förskoleklass. – Jag ser ingen anledning till att man ska hemlighålla information om eleven för föräldrarna.

Jag tycker inte om det om jag ska vara ärlig. Jag tycker det blir för stora krav på barnen. De vanliga samtalen o utvärderingarna de har nu tycker jag är bra för då får man veta vad barnen behöver hjälp o stöd med, men just betygsätta blir så allvarligt o jag tycker som sagt att det är för stort för de små barnen i förskolan.

Läste på aftonbladet att regeringen inte vill att mord ska preskriberas. Det gör det idag efter 25 år. Jag hoppas de slopar den lagen för varför ska mördare komma undan ostraffat?

Hmmm...jag hoppas de sätter lagen i verket!

Jag o min son började o jogga idag. Vi började sakta med en joggingtur på 15 min. Det var skönt men snacka om att vara otränad!!!

Ska ta kväll nu o snart njuta av min pizza...hmmm...inte bra men maträtten var bestämd innan jag bestämde mig för att jogga i kväll.

Ha en fin kväll!


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

3 kommentarer:

  1. Tänkte bara tipsa om att jag har 5st barntävlingar igång i min blogg, kika gärna in och tävla.

    SvaraRadera
  2. Då jag inte tycker din kommentar var helt rättvis finns här en mer ingående artikel som berör Folkpartiets förslag om betyg från sex år
    http://www.svenskbladet.se/politik/index.php?alias=folkpartiet_vill_ha_betyg_fran_sex_ars_alder.html

    SvaraRadera
  3. Birger...vad var det som du inte tyckte var rättvist?

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...