tisdag 20 oktober 2009

På jobbet

Klockan är på väg mot middagstid o jag står i affären o gör mitt jobb...tills nu ;-) Det är lugnt så en kopp kaffe o några rader i min blogg hinner jag med.

Jag är inte riktigt på topp idag. Jag vet inte riktigt vad det är men något är det. Det går så mycket skit nu vid denna årstiden med så man vet inte vad man går o bär på.

Jag har varit på skolan en kort stund idag. Jag har en son som inte mår så jättebra. Vi försöker ta reda på vad det är. Tack o lov så har vi en mycket bra rektor på skolan som tar tag i saker när saker händer som inte ska hända!

Benjamin har fått konstiga utslag på sina ben med. Han har är ju allergisk men det är inte säkert utslagen beror på det. Ska smörja med kortisonsalva i en veckas tid, sen förhoppningsvis så ska det vara borta efter det.

Ikväll så ska flickorna på magdansen. De började för 3 veckor sedan o de tycker det är roligt. Benjamin vill börja på tennis. Ska förhöra mig om bowling med. Han är jätteduktig i det! Robin vill börja spela innebandy. Får ta info om det med.

Ja...det är vad jag ska göra utöver alla andra sysslor som jag har som städ, tvätt och disk. Det ska bli skönt med lite semester nu faktist!

Nej...nu ska jag återgå till mitt jobb. Ha en bra dag!




Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...