fredag 13 november 2009

Hemma med barn

Idag är jag hemma med mina två små budar....Hampus o Pontus.





Jag hade planerat att tvätta idag men jag får nog hoppa på det tills i kväll i stället. Jag ahr myst med de små ett tag nu o nu ser de på Stanley på tv:n. Nu får jag säkert skäll av någon som inte tycker barn ska se på tv mitt på dagen. Tv:n ska inte vara någon barnvakt...mm.

Nej det tycker väl inte jag heller men det finns ingen regelbok på vilken tid som är bäst att sitta o titta på tv på och barnvakt vill jag inte kalla det för heller. De sitter här bredvid mig o tittar på Stanley. Det är rätt så bra program det för barnen lär sig en massa från det. Det är tecknat med en massa fakta inbäddat.

Jag passade på att försvara mig utifall att ;-)

Jag har plockat upp leksakerna från golvet två ggr redan idag. Nu struntar jag i att göra det fler ggr tills i kväll i stället. Det är inte lönt. Jag gör bara samma jobb två ggr.

Jag ska koka lite kaffe. Någon som vill ha en kopp?

Kram

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se




2 kommentarer:

  1. JAAAAG!!!! ...Nej, jag har inte slut på kaffe här hemma... men jag har slut på mjölk... och kan inte dricka kaffe utan!!!

    SvaraRadera
  2. Jag har mjölk hemma så det är bara att komma hit ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...