fredag 13 november 2009

Idoltävlingen slut

Eddie fick lämna kvällens idoltävling. Jag hade hoppats på honom. Nästa gång så hoppas jag på Erik men det blir väl han som tar det hela. Så har det alltid varit. Den jag vill ska vinna har kommit tvåa och den som vunnit är den som jag velat skulle trilla på mållinjen. Förutom Marie Piccaso. Jag hejade på henne o hon vann. Helt otroligt! ...att jag fick som jag ville menar jag :-)

Nu ska jag natta min kudde. Så jag säger god natt o sov gott.

Förresten...jag har ändrat om min sida. Vad tycker ni?

Kram o natti natti


Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...