måndag 23 november 2009

Veckans Medlem v 48 - Smulan.

Grattis!!!Vi har valt Smulan eftersom hon visar så stort intresse och engagemang i att lära sig hur bloggar och koder fungerar och skapar många bra trådar med frågor som också gagnar andra som vill lära sig mer. Hon dök rakt in i kodmallarnas och webdesignens ganska tankekrävande värld och får oss alla att fundera lite till.Trots en stor, dynamisk familj hinner hon umgås med oss på forumet och sprida glädje här och det uppskattar vi! Grattis Smulan!

Dessa rader mötte mig när jag som vanligt loggade in på forumet på Fixa din blogspot. Har ni inte redan tagit en titt där så gör det. Där kan man ge varandra goda råd o få lite hjälp på traven. Finns många duktiga bloggare där.

Jag blev rörd och jätteglad. TACK så mycket!

Det man inte vet, det tar man reda på. Jag är lite dum när det gäller bloggmallar o koder men för att lära sig måste man fråga o försöka. Det är en månad kvar till jul o julpyntet står innaför dörren o väntas på att plockas upp. Jag är inte helt säker på vad jag ska göra men något blir det kanske. Om jag hittar rätt bland alla koder o mallar.

Ni får ha en fin dag!

Kram
Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se



3 kommentarer:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...