lördag 16 januari 2010

Gaspump exploderade

Att tanka bilen kan vara farlig. När en person höll på o tanka sin bil på en mack i Göteborg så exploderade pumpen. Det fanns ingen gasläcka sägs det.

Hur kunde pumpen explodera då?

Jag tycker inte om mackar i vanliga fall. Varför vet jag inte men jag gör inte det. Nu är det ännu mindre lockande att gå in på en mack. Nu har jag inget körkort så jag behöver inte tanka en bil så jag har kanske turen på min sida.

Detta hände på en gaspumpstation. Det är kanske farligare än på en vanlig bensinmack?!

Två personer skadades svårt. Jag hoppas det går bra för dom.

aftonbladet - GT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...