söndag 31 januari 2010

IQ-befriad kommentar

Anonym Says:

"Den som ger sig in i leken får leken tåla"! Varför ska han prompt suga kuk? Det finns inget bra försvar för att vara homosexuell.

Den kommentaren fick jag igårdagens inlägg där jag skrev om den läkare som smittade två andra medvetet med hiv. Han var homosexuell och jag tyckte at han lekte med andras liv när han utför något sådant medvetet.

Det var den mest ointelligenta kommentar jag någonsin har fått.

Ska en människa inte få lov att ha vilken läggning som den vill? Vad jag vet så är det inget man skapar under levnadsåren utan den finns där från födslen. Alltså jag tror inte man kan träna bort den.

Jag förstår inte varför andra människor ska lägga sig i vad andra gör i sina sovrum. För det är väl det det handlar om? Iaf kan jag inte tolka den som kommenterade på ett annat sätt, då han ahnvände sig av meningen Varför ska han prompt suga kuk?

Om läkaren nu hade varit heterosexuell och även smittat en kvinna. Då hade det avrit synd om kvinnan men mannen som han smittat får skylla sig sälv?

Jag undrar hur det känns att vara så IQ-befriad!

Kuriren

Läs även andra bloggares åsikter om , ,



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...