torsdag 4 februari 2010

Bingo på nätet

Bingo på nätet är ju väldigt populärt. Förr satt man hemma i köket och spelade tex bingolotto. Efter ett tag så flyttade man in i vardagsrummet där det var bekvämare att sitta. Jag har spelat bingolotto flera ggr och jag har vunnit några enstaka ggr.

Speciellt en gång minns jag tydligt. Det var på den tiden som bingolotten kostade 20 kr och det var precis vad jag hade kvar. Jag köpte en lott och bingorutan ett och två vann jag inget på. Bingoruta tre satte igång och jag väntade på nr 19 för att få full ruta. Det ena numret efter den andra ropades ut men inte nr 19.

Efter ett tag när jag trodde att det var kört så sa Leif Loket Olsson nr 19 och jag fick hela brickan full. Jag vann 500 kr. Behöver jag berätta att jag blev överlycklig?!

Nu som sagt så är det inte bara på tv man kan spela bingolotto utan nu kan man även spela bingo online på nätet.



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...