söndag 25 juli 2010

Gothia Cup

Det händer en hel del på Gothia cup. Inte bara fotboll då utan mycket brott. En 15 årig flicka ska ha blivit våldtagen av 3 andra killar. Iaf enligt flickan själv, men den gynekologiska undersökningen stödjer inte hennes historia.

Kan en tjej bli våldtagen utan att det syns vid en undersökning? Jag menar...om man försöker sätta sig in i det hela. En kille våldtar en tjej. Han kommer inte i tjejen men frågan är om det behövs för att det ska synas att flickan haft samlag?! Jag vet inte, men det vet väl proffsen.

Om nu tjejen skulle ljuga. Då kan man undra varför hon skulle göra det. Vad skulle hon tjäna på det? Men jag vet ju att det finns folk som är beredda att göra vad som helst för att bli "sedda".

Kanske borde de kolla säkerheten kring Gothia cup. Den verkar inte vara så där jättehög. Jag vet inte för jag har aldrig varit där o kommer förmodligen aldrig att komma dit, men vad man läser så verkar den kunna bli mycket bättre.

Läs mer i expressen - expressen

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Intressant?

Tycker du om min blogg? Lägg gärna till den i bloglovin eller i följaren till höger ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...