fredag 30 juli 2010

Optikbutiken.se

Använder du glasögon? Man vill ha glasögon som passar och som är till rätt pris, men det är inte lätt att få det kombinerat. På Optikbutiken.se kan man det. De har inte bara fina bågar till bra pris utan deras hemsida är fräsch och det är lätt att hitta på den.

De har kategorier som herr, dam och barn. Vet man vem man letar bågar till så är det lätt att hitta det man söker. Jag fastnade för deras design som de har på sin hemsida. Man känner sig välkommen trots att man inte träffat försäljarna. Själva uppbyggnaden av hemsidan är trevlig och man vill gärna återkomma.

Har ni  varit inne på deras hemsida? Om inte så tycker jag absolut att ni ska ta och kika in. Jag har själv glasögon och jag har funderat på den sista tiden om jag ska beställa över nätet nästa gång jag ska ha och det lutar mot att jag ska göra det. Optikbutiken.se kommer att få mig som kund.

Man gör sig medlem och har då möjlighet att få hem tre bågar som man kan prova i lugn och ro. Det är ju inte helt fel. Det kan vara svårt att bestämma sig när man står i en butik. Man känner en viss press på sig och bestämmer sig kanske lite förhastat, men i Optikbutiken så väljer man i lugn och ro på hemmaplan.

Som sagt. Ta gärna ett steg in på deras trevliga hemsida.

Tycker du om min blogg? Lägg gärna till den i bloglovin eller i följaren till höger ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...