torsdag 19 augusti 2010

Hejdå sommaren

God kväll! Idag är det första höstdagen. Det känns i luften. Sommaren är alltså över. Skolan börjar nästa vecka och man kommer in i rutiner igen.

Jag har jobbat idag. Tagit min pappa ut på en promenad i Borgholm. Varit på möte och nu är jag hemma med barnen. Ska strax iväg igen ner till stan o möta upp Fredrik. Sen bär det iväg till Kalmar. Vi ska storhandla. Sedan är det dags att jobba på mitt andra jobb.

Ja...jag har fullt upp idag kan man säga.

En ny tävling är på G. Håll utkik efter den :-)


Smickra mig ;-)  Flattr this

Tycker du om min blogg? Lägg gärna till den i bloglovin eller i följaren till höger ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...