lördag 7 augusti 2010

Jag har fått en award

Häromdagen så hade jag fått några kommentarer i min blogg. Den ena kommentaren var från trillingmamman. Hon hade gett mig en award. Jag blev otroligt glad. Tack goa Eva för att du valde mig bland de 7.


  • Som Award skall jag/du kopiera in awardbilden i min/din blogg för att visa att jag/ du har fått den.
  • Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
  • Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/brödrar
  • Skriva 7 intressanta saker om mig/dig själv

Dessa underbara bloggare vill jag ge denna award till


Då ska vi se om jag kan få till 7 intressanta saker om mig själv.
  1. När jag var barn så samlade jag på grodor. Jag försökte även fånga gräshoppor och hägna in dom ;-)
  2. När jag var 18 år så hade jag tänkt att bli missionär i Afrika
  3. Jag ville göra lumpen
  4. Jag har tävlingsdansat en gång i tiden
  5. Jag ville bli Brottsutredare
  6. Jag älskar sol och värme så att flytta till Spanien på äldre dagar är en dröm.
  7. Jag skulle mycket väl kunnat adoptera barn från kinas barnhem

Jag har fått äran tidigare att få fina awards o utmärkelser. I de flesta så ska man skriva intressanta saker om sig själv. Vad som är intressant för andra att veta om mig är svårt att veta men jag har gjort tappra försök iaf.
Här under finns de tidigare om ni vill ta del av dom.

Award , 2010-05-10
Award , 2010-02-11
Nobelpriset 2009 , 2009-12-14
Utmärkelse , 2009-05-13

Intressant?

Jag tackar dig än en gång Eva för att du valde mig. Jag blev jätteglad. Roligt att få en sådan fin award från en så duktig bloggare som du. 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Tycker du om min blogg? Lägg gärna till den i bloglovin eller i följaren till höger ;-)

4 kommentarer:

  1. Så gott! Du förtjänar den :-D

    Grodor har vi i överflöd i år ;-)

    Kramar från mig!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket!
    Ja grodor har vi sett några st här med :-D

    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Det var så lite så ;-). Fint skrivet.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...