fredag 27 augusti 2010

Var med och tävla!!!

Sitter här med ett mobilt bredband. Det fungerar lika bra som det vanliga. Nej...egentligen inte för det vanliga fungerar inte alls just nu men i vanliga fall så.

Ni missar inte min tävling som jag har i gång? Det är rarabarn.se som är så vänliga o sponsrar. Rarabarn.se är en butik på nätet som importerar och säljer noga utvalda leksaker från framförallt USA.

Vinsten är ett set haklappar. 4 st jättefina och söta haklappar kan bli dina om du är med och tävlar. För att komma till tävlingen så TRYCK HÄR.

Just nu så har jag bloggtorka. Har inget speciellt att skriva om så detta inlägg blir ett så kallat svammelinlägg.

Ibland så har man hur mycket som helst att skriva om o sen ibland har man ingenting. Kanske lika så bra. Jag har tänkt ibland på vad man ska skriva om och vad man inte bör skriva om. När det gäller mig själv o min familj.

Jag har trogna läsare som läser min blogg och det är jätteroligt att de återkommer. Ibland har jag frågat mig själv varför dom gör det. Återkommer alltså. Vem vill läsa om mitt tråkiga liv? Många tänker nog så om sig själv ibland. Iaf jag gör det. Tycker mitt liv är ointressant många ggr. Lika många ggr som jag ibland kan tycka att jag har ett betydelsefullt liv.

Nu pratar jag inte om livet med familjen utan vardagligt. Om någon förstår vad jag menar?

Annars har jag ett mycket rikt liv om man ska börja prata om familj o barn. Det livet som jag har med mina barn önskar jag att alla hade. Skulle inte vilja byta ut det för något. Jag älskar min stora familj Oavsett vad några andra tycker.

Det är inte så populärt att ha många barn. Inte bara i de ögon som inte ser vår vardag o inte bara från dom som inte känner oss utan även av dom som ska föreställa närstående personer.

Det finns mycket svartsjuka o avundsjuka o de som drabbas av det är tyvärr barnen. Varför sätta vikten på sådant man inte har? Varför inte glädja sig av det som man har?

Det gör jag!

Smickra mig ;-)  Flattr this

Tycker du om min blogg? Lägg gärna till den i bloglovin eller i följaren till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...