lördag 11 september 2010

Mat och trevligt sällskap

Jag har fått förmånen att lotta ut en helt underbar ansiktskräm från Karin Herzog. Jag tackar så hemskt mycket för det. Ansiktskrämen heter Chocolate och är på 50 ml och har ett värde på 399kr.

Chocolate!

Närande ansiktskräm med choklad.

En underbar näringscreme med äkta Schweizisk kakao som återfuktar, vårdar, skyddar och ger huden det lilla extra.

Den innehåller mängder av vitaminer, lipider, apelsin-och avokadoolja för att mjukgöra och öka elasticiteten i huden.
Kakao bönan innehåller kraftiga antioxidanter och många vetenskapliga studier visar att just antioxidanter ska vara mycket bra för hjärtat, i förebyggandet av cancer samt i att motverka ålderstecken.
Chocolate! är en sammetslen creme med en härlig humörhöjande kakao doft.


Passar alla hudtyper.
Visst låter den bra? Den kan bli din om du är med och tävlar. Jag lottar ut en i min tävling sm du hittar HÄR. Vill du inte själv ha den så känner du kanske någon som vill ha den. Det kan bli en perfekt present till en vän, sambo eller mamma.

Idag ska vi ha bjuding. Det blir god middag (hoppas jag) och trevligt sällskap.

Ha en fin dag alla goa läsare.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Intressant?


Smickra mig ;-)  Flattr this

Tycker du om min blogg? Lägg gärna till den i bloglovin eller i följaren till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...