tisdag 14 september 2010

Storvinsten

Vad skulle du göra om du vann 600 000kr? Det är ju inte direkt ofta man vinner. Eller aldrig ska jag kanske skriva? Inte riktigt det heller. Jag har faktiskt vunnit småvinster, där den högsta vinsten låg på nästan 900 kr. Det var på v75.

Jag satsar aldrig så mycket. Jag har en regel o det är att aldrig spela för mer än 100kr på gång o det kan gå ett bra tag mellan ggr:na. Jag spelar för att det är roligt. Jag spelar inte för att vinna. Gör man det då är det dags att tänka efter vad man gör o det ordentligt tror jag.

Visst. Jag blir ju glad när jag vinner. Nästan överlycklig. För mig är inte vinsten så viktig när det gäller storleken utan jag blir glad av att vinna bara.

Jag har tänkt många ggr på vad jag skulle göra om jag vann en större summa pengar. Man kan bara spekulera för egentligen så vet man inte vad man gör om man verkligen skulle vinna dom, men jag är helt säker på att jag hade betalt mina skulder iaf. Gjort mig helt skuldfri. Sen hade jag hjälpt mina närmaste. Mina barn hade fått ett startkapital på sina konton som de inte hade fått röra förrän de är 18 tex. Delat med mig till dom som verkligen behöver pengar.

Men men...spelar man inte så ofta så vinner man inte så ofta heller ;-)

Många tror att man behöver satsa hur mycket som helst för att ha en chans på att vinna, men det tror inte jag. Det är bara rätt rad man behöver. Har man tur o prickar in den så har man vunnit för en billig peng ;-)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Intressant?

Smickra mig ;-)  Flattr this

Tycker du om min blogg? Lägg gärna till den i bloglovin eller i följaren till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...