torsdag 2 december 2010

Tävlar om ett valfritt smycke hos Zylber

Zylber har en tävling där man kan vinna ett valfritt smycke av ett värde på max 299kr. De lottar fram tre lyckliga vinnare. Sista tävlingsdag är måndag 6/12. Var du oxå med och ta chansen att bli en lycklig vinnare till ett underbart smycke. Här kommer du till tävlingen.

De har hur många fina smycken som helst på Zylber och framförallt så är dom billiga. Jag har kikat runt lite och jag fastnade för två olika set. Man skulle välja en så mitt förstahandsval blir ett halsband från Bijouxterize Stockholm som består av droppar och tärningar. I mitten så pryds halsbandet av en ängel.

Halsbandet kostar 129kr

Sen har de ett jättefint armband i samma stuk som jag nog hade köpt till om jag nu hade vunnit. Det är ett armband från Bijouxterize Stockholm och är prydd i samma som halsbandet. Droppar, tärningar och en ängel.

Armbandet kostar 129kr.


Jag brukar sällan vara ute då jag har många barn. Det är inte alltid lätt att få barnvakt till alla men när det väl händer så vill man ju vara extra fin. Så dessa smycken skulle jag använda vid speciella tillfällen som när vi går ut, födelsedagsfirande, jul, nyår och andra högtidsdagar som man firar.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...