lördag 19 februari 2011

Dag 15 – Mina drömmar

Halva jobbet klart i 30 dagars temat. Idag ska jag skriva om mina drömmar. Jag har några stycken jag med som alla andra. Jag kommer att bli rätt så egoistiskt då det handlar om mina drömmar.

Jag skulle vilja ha en plats i lugn och ro där jag skulle kunna utveckla mitt skrivande. Jag har många ideér i huvudet men det finns varken tid eller ro för det just nu. Kanske en dag framöver i framtiden. Jag skulle vilja se Hawaii och jag skulle vilja ta mina barn till Cypern.

Jag drömmer om en framtid som gynnar oss alla. En framtid där krig och svält inte längre finns. Jag drömmer även om att det ska bli en värld som man kan leva i utan att frukta för sitt liv eller övergrepp av olika slag.

Det var några drömmar men ändå rätt så stora. När jag tänker på det sista stycket så är det mittersta där jag skriver om mina drömmar inte så viktiga. Hade man kunnat få en framtid där ingen led så hade min allra högsta önskan slagit in.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...