torsdag 28 april 2011

Nomineringen i Big Brother

Ja!!! Det blev som jag ville i Big Brother. Alla är nominerade på söndag. Nu är det ingen som sitter säkert och vad som helst kan hända. Ja ja ja ja ja!!!

Jag sticker inte under stol med att jag vill att Madde ska ut men nu hoppas jag nästan på Sara faktiskt. Trion behöver dela på sig lite. Röra om i grytan behövs tycker jag.

Martin har fått upp ögonen lite tycker jag. Han ser inte bara Sara numera utan han har vidgat sina vyer lite. Inte helt fel!

Ja jag som inte är något större fan av Big Brother egentligen längtar till söndag så jag får se vem som åker ut. Snacka om dubbelmoral va? hahahaha

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...