torsdag 12 maj 2011

BEstiga berg

Idag har jag gått över berg känns det som. Jag har fixat att tvätta en maskin tvätt och hänga upp en maskin ute på gården. Ja inte maskinen då utan innehållet ;-) Sen har jag lyckats med att ta upp ur diskmaskinen och sedan sätta ner och få igång den och jag har fått min diskbänk ren. Det känns som julafton faktiskt.

För många är det en självklarhet att fixa det men just nu i min situation så känns det som att jag har bestigit ett berg. Jag kallsvettas så fort jag gör någonting och jag blir så ansträngd. Huvudvärk och stickningarna i armarna får jag, men det är väl för att värdena är så höga. Tror jag iaf.

Det känns bra idag, än så länge ska jag säga för jag känner trättheten komma, men jag ska snart (om en timme) cykla iväg och hämta barnen och sen blir det lite i trädgården med dom. Vi brukar sitta där ute och fika tillsammans.

Nu ska jag passa på och skriva lite. Jag går runt till mina bloggvänner i kväll. Ha en fin eftermiddag.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...