fredag 27 maj 2011

Det gick rätt så bra tror jag


Ska natta mig nu. Ska upp tidigt i morgon för barnen i tvillingarnas klass ska sälja på loppis där. Hoppas på fint väder bara. Det har blåst idag som bara den så jag hoppas verkligen att det har lugnat sig till i morgon och att regnet håller sig borta. Samt att det blir mycket folk på stan!

Det gick bra att prata med Lisa Tilling i Radion. Jag var lite nervös o början men sedan var det inga problem. Det var bara att svara på frågorna, men det känns lite olustigt att höra sin egen röst sen i radion.

Vill ni lyssna så kan ni trycka på denna länk http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3117&artikel=4513205

Jag har lovat att sätta in foton från Stéphanies födelsedag men jag får göra det i morgon. Kram och natti natti.


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...