tisdag 31 maj 2011

En Grease stjärna har slocknat

Finns det någon som inte har sett Grease? Jag har sett den flera gånger., Jag älskar den filmen. Jag läste nu att killen som spelade Kenickie, har gått bort. Han hette Jeff Conaway i verkligheten. Han hade visst vfått lunginflammation och blodförgifning. Eller var det överdos? Tidningarna skriver olika. Han blev bara 60 år gammal. När man ser hans nuvarande ålder 60 år så tycker man att det har gått massor med år sedan Grese spelades in men ändå så känns det inte så länge.

Hur som helst så är det synd att han gick bort. Han hade ju flera år framför sig. Sänder mina tankar till familjen.

R.I.P


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...