fredag 20 maj 2011

Nomineringen

Jag sa redan förra söndagen att pakt gänget kommer att fixa så att både Gurkan och Christian sitter nominerade denna söndag och mycket riktigt. Så blev det. Vem ska de sätta nästa vecka? Simon och den som blir kvar på söndag? Japp det tror jag. Eller mot Peter. Av de två som sitter nominerade så hoppas jag på att Gurkan får stanna, annars blir det ju helt dött i huset och hur roligt är det då?

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Hej där! Har kollat dina blogginlägg sen jag var här sist. Kul med lite bilder på barn,hund och katt. Så man får se hur de ser ut :-) Säger jag som aldrig har mina på bild....
    Kram på dej! Sitter här och har lite ont i magen för jag ätit alldeles för mycket idag....

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...